تناسب اندام

تناسب اندام

به نام خدا

معرفی ورزش های تناسب اندام مناسب بانوان :

جی پلی

می توان گفت یکی از سوال های متداول خانم ها این است که چه ورزشی برای تناسب اندام آنها مناسب است تا با انجام آن نتیجه دلخواه را بگیرند .
ما در جی پلی می خواهیم قدم به قدم با شما جلو برویم تا بهترین تصمیم در این زمینه را داشته باشید .

جی پلی

قدمی برای شروع تناسب اندام :

باید بدانید اولین قدم در مرحله اول سادس و آن این است که شما هدف خود را از ورزش کردن مشخص کنید
چند هدف در این میان بی شک جزء چیزی است که برای بانوان مهم است و الویت برای مثال :
داریم عده ای را که لاغر هستند و می خواهند حجم اضافه کنند ، عده ای که رایج تر هستند کسانی هستند که می خواهند لاغر بشوند ، دسته ای هم هستند که می خواهند برای حفظ تناسب اندام ورزش کنند و این میان هستند کسانی که می خواهند حرفه ای ورزش کنند .

جی پلی

تی آر ایکس چیست :

این رشته ورزشی یک رشته جدید و بسیار محبوب هست که از نظر ما بهترین رشته ورزشی برای بانوان هم محسوب میشه. چرا که در این این رشته ورزشی با چربی سوزی بسیار بالا (تا ۱۰۰۰ کالری در یک جلسه تمرین ) خیلی سریع می تواند فرد مورد نظر را به فرم ایده عالی که مد نظر دارد برساند. جلسات تمرینی این ورزش بین ۴۵ دقیقه تا ۲ ساعت متغییر هست. ( تناسب اندام )
در این ورزش مربی ابتدا باید اصول با بند های تی آر ایکس را آموزش دهد و سپس به سمت آموزش های حرکتی مبتدی و متوسط و سپس پیش رفته برود . می شود گفت کنار این ورزش ها علاوه بر چربی سوزی از طرفی می تواند شما را به افزایش وزن نیز برساند . می توان از مزایای این رشته ورزشی به مواردی نیز اشاره
کرد از جمله :
مفید و قابل انجام برای هر سن از کودک 11 سال تا افراد مسن که ورزش برایشان یک ضرورت است
چربی سوزی بسیار بالا
مورد تایید سازمان FDA امریکا
فرم دهی بسیار سریع
هماهنگی اعصاب و عضله
خطی کردن بدن
تمرینات انفرادی و گروهی
بدون بازگشت اندام به حالت سابق ( یک امتیاز عالی )

جی پلی :   دو میدانی مادر ورزش ها

جی پلی

ایروبیک و شادی :

رشته ورزشی ایروبیک مناسب برای لاغری و افزایش روحیه ( البته این یک ورزش دلخواه برای همه بانوان می تواند باشد با هر اندام و استایل )
می توان گفت رشته ایروبیک یک رشته با قدمت در کشور ما محسوب می شود چرا که از محبوبیت خوبی در بین بانوان نیز برخوردار است و خیلی طرفدار نیز دارد .( تناسب اندام )
در این رشته ورزشی به علت تحرک زیاد در طول برگزاری کلاس بدن شروع به کالری سوزی می کند و در نتیجه برای بانوانی که آمده اند کنار ورزش از شادی و جو خوب آن نیز بهرمند شوند لاغری مورد نظر نیز بدست می آید . یکی از امتیازات این ورزش این است که به صورت گروهی نیز انجام می شود و وقتی در جمعی باشیم که حس راحتی از گروهی بودن این ورزش را احساس کنیم سعی و تلاش مان را نیز بیشتر می کنیم . یکی دیگر از نکات در این ورزش این است که مربی شما مقابل شما می ایستد و تمام حرکاتی که انجام می دهد را به شما نیزآموزش می دهد و همزمان خودتان نیز آنها را انجام می دهید . (تناسب اندام )
(این رشته ورزشی در مناطق مختلف به صورت متفاوت ارائه می شود و بستگی به سطح توانایی های هر کلاس دارد این رشته برای کاهش وزن عالی هست ) حالا می توانیم به مزایایی از این رشته ورزشی نیز اشاره کنیم از جمله :
چربی سوزی بالا
کلاس ورزشی شاد و پر تحرک
بالارفتن گردش خون در بدن
برگزاری کلاس های گروهی و…

جی پلی

فیتنس و چگونگی آن :

درباره این رشته ورزشی می توان گفت فیتنس
هم مناسب برای افزایش وزن و مناسب برای کاهش وزن . در اینجا به رشته فیتنس رسیده ایم که یک رشته ورزشی مشهور است

جی پلی :   چرا رژیم ؟؟

که اکثر کسانی که می خواهند ورزش شروع کنند این رشته جزء الویت هایشان می شود.( تناسب اندام )
البته در نظر بگیرید یک نکته بسیار مهم در این باره وجود دارد و آن این است که یادتان نرود رشته ورزشی فیتنس با بدنسازی خیلی فرق می کند و فیتنس یک رشته مجزا محسوب می شود . ( در ایران این رشته ورزشی رو همیشه با بدنسازی یکی می دانند )
در فیتنس اصلا نیازی به استفاده از وزنه های سنگین نیست . هدف این ورزش خوش فرم کردن بدن شماست و علاوه بر اون چربی سوزی نیز در این ورزش اتفاق می افتد فیتنس ورزشی هست که به زمان نیاز دارد تا نتیجه دلخواه بدست بیاید .
از مزایای آن می توانیم به مواردی اشاره کنیم از جمله : ( تناسب اندام )
سرعت در فرم دهی
انجام تمرینات با وزنه
تمرینات انفرادی
خطی کردن بدن
عضلانی کردن بدن
چربی سوزی خوب و مفید و …

 

 

صفحه نخست

گروه تولید محتوای چینود

 

تبلیغات چینود پلاس

 

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها