چرا رژیم ؟؟

چرا رژیم

چرا رژیم ؟

جی پلی

افراد زیادی فقط تنها زمانی که برای خرید لباس جدید به مغازه می‌روند یا صحبت از یک مهمانی خاص مانند عروسی می‌شود به سراغ انواع رژیم لاغری به ویژه رژیم  سریع می‌روند. دوست دارند با یک برنامه لاغری سریع به نتیجه دلخواه خود برسند. بیشتر مواقع هم این افراد در این نبرد شکست می‌خورند.

اما باید بدانید رژیم درست که برنامه غذایی آن توسط دکتر برای شخص شما تنظیم شده باشد فوایدی بیشتر از سایز شدن اندازه یک لباس دارد. زمانی که خودتان را دوست داشته باشید و از مواد مغذی که برای روح و جسم شما مفید باشد استفاده کنید، برنامه غذایی را در پیش خواهید گرفت که به سلامتی شما کمک خواهد کرد.

اینترنت :

اگر در اینترنت جستجو کنید با انواع روش لاغری مواجه می‌شوید، اما ما به شما توصیه می‌کنیم بدون مشاور و خودسرانه هیچ وقت به سراغ برنامه رژیم لاغری نروید.

اما اینکه یک روش اصولی و برنامه غذایی استاندارد چه کمکی می‌تواند به شما بکند و اینکه چرا باید رژیم بگیرید .

عامل چاقی :

جی پلی

یکی از عامل‌های وزن زیاد بی‌تحرکی است. به خصوص خانم‌های شاغل یا افرادی که زمان کمی برای ورزش کردن دارند بیشتر در معرض خطر افزایش وزن قرار دارند.
اثرات این  را به خصوص در زمان‌هایی که سعی می‌کنند از پله‌ها بالا بروند مشاهده میکنند. زانوها نیز اولین عضوی هستند که این میزان بار اضافی را باید تحمل کنندو بیشتر آسیب رامیبینند. بنابراین با رژیم گرفتن در درجه اول به مفاصل خود کمک کرده‌اید. در اصل، با استفاده از انواع رژیم غذایی استاندارد است می توانید حتی اگر مبتلا به آرتروز باشید، درد زانوی خود را به نصف کاهش دهید.

جی پلی :   مراقبت از پوست در ورزش

 توصیه :

در نتیجه، با یک برنامه رژیم لاغری، علاوه بر اینکه سریع‌تر می‌توانید قدم بردارید، راندمان اکسیژن شما نیز بهبود میابد. تمام این عوامل نیز در کنار یکدیگر قرار می‌گیرند و باعث افزایش اعتماد به نفس و انرژی شما می‌شوند. با یک برنامه رژیم لاغری استاندارد از ابتلا به بیماری‌ها در امان باشید می‌توان گفت هر چه‌قدر توده‌های چربی شما افزایش یابد به همان میزان خطر ابتلا به بیماری‌های متعدد هم زیاد می‌شود و بیشتر هم در این زمان است که افراد به سراغ رژیم لاغری می‌روند.

این زمان‌ها مواقع اورژانسی هستند در صورتی که از قبل می‌توان خطر ابتلا به این بیماری‌ها را با برنامه رژیم لاغری کاهش داد.

جی پلی

اضافه وزن و بیماری های خطرناک :

متاسفانه افرادی که اضافه وزن دارند بیشتر دچار سرطان می‌شوند. سرطان روده بزرگ، سرطان دیواره رحم، سرطان کلیه، سرطان پستان (به ویژه در خانم‌هایی که یائسه شده‌اند بیشتر دیده می‌شود)، سرطان مری،  کیسه صفرا و سرطان لوزالمعده در افراد چاق بیشتر شایع است. در بیشتر موارد دستگاه تنفسی افرادی که تپل هستند دچار مشکل است. در طول شب این افراد نمی‌توانند به راحتی به خواب عمیق فرو بروند. معمولا شایع است که خر و پف می‌کنند و چندین بار از خواب بیدار می‌شوند. همین عامل باعث می‌شود در طول روز خسته، خواب آلود باشند و نتوانند بر روی کارهای خود تمرکز کنند. در نتیجه بر روی سیستم عصب این افراد هم تاثیر مخربی گذاشته و مدام استرس دارند.

با ریفلاکس یا برگشت اسید به معده درگیر هستند :

اولین توصیه پزشکان به افرادی که دستگاه گوارش آنان مشکل دارد، تنظیم برنامه غذایی و وزن است. به این دلیل که، وقتی فردی چاق است ریفلاکس معده هم بیشتر اتفاق می‌افتد، در نتیجه خطر ابتلا به سرطان مری هم افزایش می‌یابد. بنابراین، اگر معده شما دچار مشکل است، برای  این عارضه برنامه رژیم لاغری را در اولویت زندگی خود قرار دهید.

جی پلی :   ورزش های زمستانی

جی پلی

دیابت هم با چاقی رابطه مستقیم دارد:

تمام افراد دچار وزن تمایل بیشتری به مواد قندی دارند. ارتباط بین این دو انقدر زیاد است که وقتی افراد شروع به کاهش وزن می‌کنند درصد تمایل به مواد قندی هم کم می‌شود. ما در اینجا تعداد کمی از بیماری‌های مرتبط با چاقی را بیان کردیم. بنابراین اگر خودتان را دوست دارید با اجرای برنامه رژیم لاغری به خود کمک کنید. با این کار خود شما خوشحال‌ترین فرد روی زمین هستید.

صفحه نخست

 

تبلیغات چینود پلاس
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها