ارزش غذایی

ارزش غذایی

به نام خدا

جی پلی

توصیه جی پلی درباره ارزش غذایی :

زیر نظر مربی بدنسازی تمرینات و تغذیه خودرا باید انجام بدیم به چند دلیل
جی پلی شما را بهتر راهنمایی میکند و دلایل آنها را توضیح میدهد. مربی حرفه و با دانش وآگاهی بالا میتواند شما را در در تمام مراحل بهتر میتواند راهنمایی کند ، یک ورزشکار اگر برنامه علمی و اصولی نداشته باشد ، ممکن است آسیب ببیند و به هدف ومقصد اصلی خود دست پیدا نمیکند ، بهترین دلیل برای بهتر رسیدن به مسیر درست این است که مربی آگاه و با دانش روز درکنار خود داشته باشید تا از مسیر لذت ببرید و به هدف سلامت و اندام ایده آل خود برسید.

جی پلی

یک سوال مهم :

سوالی که ذهن اکثریت عموم جامعه را درگیر کرده این است ، چرا نمیتونم جلوی خوردن خودم را بگیرم؟
اصولی ترین راه حل چیست ، بهتر است قبل از هر وعده غذایی خود 2 لیوان آب بخورید
پرخوری خود یک اعتیاد مرسوم است که در مرحله اول باید ماده ی مخدر وجود نداشته باشد ، و این را حتما بدانید که در پرخوری ماده ی مخدر آن غذا نیست بلکه چیزهایی وابسته به آن است ، غذاهایی که شیرین هستند مثل انواع شیرینی جات اشتهازیادی را می آوردند ، و غذاهای دیگه ای خیلی لذید و سرخ شده هستند مثل فست فودها اشتها آور هستند ، تمام غذاهایی که با تزینات رنگ و وارنگ تزئین میشوند هم متاسفانه اشتها آورند. داروهای چربی سوز هم عوارض خیلی بدی دارند اصلا فکر آنها را نکنید خود آنها هم اعتیاد آور هستند.
(بهترین پیشنهاد جی پلی به شما فقط ورزش و تغذیه سالم با مشاوره و همراهی مربی با دانش اصولی است ، در راه هدف خود آگاهانه گام بردارید و یک قلم کاغذ بردارید و تمام انگیزه های خود از لاغری را بنویسیدو دلیل اینکه چرا میخواهم لاغر شوم را بنویسید و برای رسیدن به آن وقت بگذارید وتلاش کنید )

جی پلی :   21 سبک یوگا

جی پلی

یک برنامه غذایی اصولی داشته باشید و به آن متعهد شوید :

تمام غذاهایی که طی روز میخورید را صادقانه بنویسید تا ببینید چقدر طبق برنامه پیش رفته اید و هر روز بیشتر سعی کنید به تعهد غذایی خود عمل کنیدتا به نتیجه دلخواه خود برسید ، قبل از شروع برنامه باید مشخص کنید بیماری خاصی نداشته باشید، اگر هم موردی داشتین باید حتما داروهای خاص آن را مصرف کنید،به این دلیل که ممکن است با رژیم شما تداخل داشته باشد، مثل انواع کم خونی یا ناراحتی قلبی یا کم کاری تیرویید ، چنانچه بیماری خاصی مثل کبدچرب یا کبد دیابت یا مشکلات گوارشی یا کم کاری و پرکاری تیرویید یا ناراحتی های قلبی یا کلیوی یا … دارید حتما این موارد را با مشاور ورزشی خود در جریان بگذارید و داروهایی که مصرف میکنید هم بگویید.

تمرین پر انرژی بودن چگونه است :

همیشه تمرین پرانرژی بودن کنید و به دیگران شادابی و انرژی مثبت هدیه بدهید و خوبه که بدانید خودتان بیشتر روحیه میگیرید. اصلا نگذارید خیلی گرسنه شوید، حداقل یک موز یا سیب یا سیب زمینی بخورید. در طی برنامه رژیمی حتما یادت باشد خوردن مکمل های ویتامینی تجویز شده را قطع نکنید، پیشنهاد جی پلی به شما این است که حداقل روزی یک قاشق سبوس گندم یا سویق گندم را همراه با ماست کم چرب بخورید این کار کمک زیادی به سیری و جلوگیری از ریزش مو و افتادگی پوست و یبوست میشود.
همچنین خوردن 2 لیوان آب ولرم قبل از غذا به کم شدن اشتها کمک بسیاری میکند ، به هیچ عنوان خود را هر روز وزن نکنید هفته ای یکبار یا نهایت ماهی یکبار کافی است. تغییرات خود را هر ماه ثبت کنید.

جی پلی :   رژیم پالئو چیست ؟

جی پلی

پیشنهاد ورزش های تیپ بدنی :

ورزشهایی که به تیپ بدنی شما میخورد را انجام دهید ورزش باید در طول رژیم سبک و اصولی و طبق برنامه باشد فقط ورزش سنگین و غیر اصولی شما را بیشتر گرسنه میکند و عضله سوزی دارد.
حتما قبل از ورزش از خود عکس بگیرید و بعد از ۱ماه مجدد عکس بگیرید،با این کار بهتر میتونید تغیرات را ببینید کاهش وزن در برابر کاهش چربی .

به نظر شما غذای کم چربی بخوریم یا کم کربوهیدرات، کدام درست است :

طبق مطالعاتی که تاکنون انجام دادیم، میدانیم کربوهیدارت ها منبع اصلی هستن که میشه برای کسب انرژی از مواد غذایی کسب کرد و با کم کردن این مواد در غذا میتوانید وزن را کنترل کنید.

مطالعات جدیدی که انجام دادیم متوجه شدیم که رژیم غذایی کم کربوهیدرات میتواند خیلی موثرتر از رژیم کم چربی وزن را کم کرده و احتمال بروز بیماری های قلبی را کاهش دهیم و به سلامتی کامل برسیم. بیشترین کربوهیدرات در غذاها در نان و محصولاتی مثل گندم، برنج، سیب زمینی و تمامی مواد شیرین و ذرت است.

جی پلی

جزء کدام گروه از این افراد هستید :

این افراد دو گروه هستند. یک گروه غذای کم کربوهیدرات و در گروه دیگه غذای کم چربی استفاده میشود.
بعد از گذشت یکسال وزن اکثر افرادی که در گروه کم کربوهیدرات بودند چهار کیلوگرم کمتر از افراد گروه دیگر بود. زمانی که رژیم غذایی کم کربوهیدرات مصرف میکنیم باید حدود 40 درصد انرژی روزانه را از مواد چرب تامین کنیم که در میان آنها روغن زیتون از بقیه بیشتر تایید شده است.
این را در نظر داشته باشید که کاهش مصرف کربوهیدرات به زیر 40 گرم در روز و مصرف پروتئین بیشتر جزئی از این رژیم غذایی سالم است ، با جی پلی شما بهترین مشاوره های غذایی را دارید.

جی پلی :   ورزش مناسب افراد مسن و سالمند

صفحه نخست

 

تبلیغات چینود پلاس

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها